~Anugerah Terindah Yg Dimiliki(^_^)

Lilypie Maternity tickers

Perjalanan Hidup(^___^)

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

~Kebahagiaan Ain & Aie(^____^)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

~Hepi!!(^_^)~

so hepy....
ak ngn die dh cm dl...
smuanye dh clear....
ak fhm np die jd cm 2...
lgsg xslhkn die...

thanks dear...
for ur luv...

luv u...hayei shariff....
damn much!!!.....(^_*)

Wednesday, December 16, 2009

--JaLan_JaLan--


Smlm....
ak+umi+ayh+adek+achik blik kb....
smbil mlawat atuk...smbil umi n ayh nk bli brg...
grak dr umah kul 10pg...
smpai2 je...
ayh trus g Tesco...
bli brg2 dpur..
byk sgt bli brg kt sn...

lgpn bday ayh dh nk dkt...
23 Dis ni...besday ayh...
so nk celebrate....ayh bli brg2 utk msk 6t...
mmg dh jd trend...besday ayh...ayh la yg msak..hehe..
ak+adek+achik jd tukang tolak troli...hehe...
umi+ayh tukang pilih brg...

pnat gler dk ikt pilih brg...
smpai 1 sudut utk dduk2...
ak gtau umi n ayh...
"umi g la ngn ayh..ain dk kt c ni je la ngn adek n achik..pnat dh nih"
so umi gtau xpela...
tggu je ci 2...
smbil tggu umi...smpat lg amik2 gbr..
hehe..

ni antara gbr ak n adek..
achik xtau g mn...


muke ak tgh tahan skit perut..huhu...ttp snyum..hehe


adek yg koya malu...haha


adek yg xtau tgk mne...haha


lme gk dk sn...
lps ciap2 bli brg..umi n ayh smyg kt sn...
ak lak "cuti"..hehe...so kne jga achik n adek..
pas 2 ktorg g mkn...
ayh blnje...
hehe...
pas 2 trus grak g umh atukku....
rht2 kt sn...
ak n adek dk umh je lps 2...
sbb umi n ayh nk kua lg...bli kasut achik...
ak mls dh nk ikt..
adk men PS,,ak tido...hehe...
mlm br grak blik besut...
meninggalkan atukku skali lg keseorangan...huhu...
bye2 ayh embong...
6t ain dtg lg yerk!!!

++Be Strong++



ak bnyk sbr...
n akn trus sbr...slgi mmpu..
sbb ak pcaya...
ada jln n sumting Tuhan nk tnjukkan...
ak redha dgn pe yg jd skrg...

smlm men FB...
sorg mmbe suh ak dgr lgu...
tjuk mnyesal...nynyian pnyanyi indon:ressa herlambang...
cukup syhdu,,puitis lgu die...
mmg best...
1st time dgr...mmg ak dh gler ngn lgu nih..

kt bwh ni lirik2 die..
search je kt youtube...mst ade vc die..

layan....

Semula Ku Tak Yakin
Kau Lakukan Ini Padaku
Meski Dihati Merasa
Kau Berubah Saat Kau Mengenal Dia

Bila Cinta Tak Lagi Untukku
Bila Hati Tak Lagi Padaku
Mengapa Harus Dia Yang Merebut Dirimu


Bila Aku Tak Baik Untukmu
Dan Bila Dia Bahagia Dirimu
Aku
Kan Pergi Meski Hati Tak Akan Rela

Terkadang Ku Menyesal
Mengapa Ku Kenalkan Dia Padamu.....


best sgt lgu nih...

1st time dgr...ak dh mle ske sgt lgu nih..

liriknye ckup2 mndalam mknenye...


lbih2 lagi lirik ni...


Bila Aku Tak Baik Untukmu
Dan Bila Dia Bahagia Dirimu
Aku
Kan Pergi Meski Hati Tak Akan Rela...


itu yg ak rse skrg...

ak xkn bhgia lau org yg ak syg xbhgia...

so lau pergi 2 pnyelesaian...

insyaallah...

aku kuatkn smgat...


dan ak pergi.....


Sunday, December 13, 2009

++Tak Faham++

arghhh...
ak xfhm...
xtau cmne nk fhm...
ak mmg xleh fhm2...
aduhh....
senak dh otak ni pk..
dh bergulung dh saraf2 otak ni...

aduhhh....
xtau la ak...
pe die nk...
pe die pk...
pe die wt...
ak mmg btl2..XFAHAM!!!

mmg sadis...
mmg sedih...
ble pk...
arghhh!!!

Friday, December 4, 2009

~Dewi Sandra - Kapan Lagi Bilang I Love You~



Kau pernah bilang aku
Setengah matimu mengejar cintaku
Tapi sekarang kamu
Bukanlah kekasih yang ku kenal dulu

Kau berubah smakin jauh
Sudah tak mencintaiku lagi....

Kapan lagi kau puji diriku
Sperti saat engkau mengejarku
Kapan lagi kau bilang I love you
I love you yang seperti dulu

Yang dari hatimu....

Tuesday, December 1, 2009

~2012..~



ari 2..
ak ngn k.wa+dee+pokcik(asrul)...
g tgk 2012...
cter yg latest mse 2...
dk dgr je org dk cter...
so ktorg try la g tgk..
dgn meminjam keta naim(thanks a lot naim)..
ktorg bgerak ke OU,,Damansara...
rmai gler org...
then bratur bli tiket...
hrga tket RM11...tp dgn bantuan kad matrix yg ktorg bwk...
dpt diskaun...tket=RM7...
murah kn...
hehe..

dh ciap bli...
mvie kul 5.30ptg..yg 4.40ptg dh sold out!!!
mmg rmai gler yg g tgk ri 2...
so mse 2 br jam 4.45..
ktorg g mkn...
mkn kt A&W...
best2...

mkn wafer+aiskrim...yummy!!
pas 2 ktorg mkn set msing2..
ade burger+float+curly fries...best!!
smbil borak smbil chat...
dh lme xkua cmni..
yela..
bz ngn exm+klinikal...
skrg dh free...
hehe..

ciap2 mkn..
ktorg trus grak g hall 9..
tmpt mvie 2012..
msk je...xrmai lg yg ade..
cter pn lum stat..
so ddk jela dl..

lme gler cter 2..
nk dkt 3jam rsenye..
tp best gk la..
blehla..
3star utk rate cter 2..
sbb ending cm plik je..
tp sdih ble rmai mati..
efek mmg best..
thniah pd pgarah...

ciap tgk..
trus blik..
sbb dh lmbt...tkt naim nk gne keta..
lastly....
blik ke tmpat asl..
KSKB ku...:)


ni sedikit ringkasan mngenai cter 2012...



Pelakon : John Cusack,Chiwetel Ejiofor, Danny Glover, Amanda Peet, Thandie Newton, Oliver Platt
Pengarah : Roland Emmerich
Terbitan : Columbia Pictures
Tarikh mula tayangan di Malaysia : 12 Nov 2009

Ringkasan Filem 2012 :

Filem 2012 berkisarkan tentang kemusnahan dunia pada 21 disember 2012 akibat pelbagai bencana alam seperti gempabumi dan tsunami yang berlaku serentak. Dunia dikatakan telah kiamat seperti ramalan dalam kalendar kuno kaum Mayan. Filem arahan Roland Emmerich ini mengisahkan Jackson Curtis (lakonan John Cusack) seorang penulis berusaha untuk menyelamatkan keluarganya dan orang sekelilingnya daripada malapetaka. Adrian Helmsley (Chiwetel Ejiofor) seorang saintis turut sama berusaha untuk menyelamatkan dunia. Untuk itu kerajaan telah membina kapal untuk menyelamatkan manusia namun usaha ini masih membayangkan jiwa tamak yang ada dalam diri sesetengah manusia apabila wang masih menjadi syarat untuk diselamatkan.

Sinopsis Penuh Filem 2012 :

2012 mengisahkan kejadian penghujung dunia seperti yang diramalkan dalam kalendar kaum Mayan. Kisahnya bermula apabila pada tahun 2009 seorang ahli geologi telah ditunjukkan oleh rakannya di India tentang perkembangan kajian lapisan bawah bumi yang menjadi sangat panas sehinggakan bahan galian menjadi cair.

Beliau kemudian memaklumkan kepada Presiden Amerika tentang itu dan ramalan bencana besar kesan daripada kepanasan melampau dalam bumi pada tahun 2012. Atas perbincangan secara rahsia dengan beberapa pemimpin dunia, mereka memulakan satu projek membina sebuah kapal gergasi yang berpusat di bumbung Dunia Tibet China.Hanya beberapa kerat orang-orang kaya dan yang terpilih di dunia sahaja dimaklumkan tentang itu, selain daripada beberapa khazanah berharga dan binatang2 tersenarai untuk menaiki kapal itu kelak.

Seorang penulis terkenal bercuti bersama 2 orang anaknya di Taman Negara YellowStone. Di situ dia berjumpa dengan seorang yang kurang siuman. Lelaki itu kemudian bercerita kepadanya mengenai ramalan Hari Kiamat kaum Mayan yang yang akan berlaku pada 21/12/2012. Namun dia tidak mempercayainya walaupun lelaki itu menyentuh tentang pembinaan kapal gergasi secara rahsia.

Tetapi pada tarikh tersebut, apabila dia diberitahu oleh seorang anak hartawan yang mereka sekeluarga akan menaiki sebuah kapal sementara dia yang tinggal di situ akan mati, membawa kembali ingatannya kepada kata-kata orang kurang siuman di Yellowstone itu. Dengan pantas dia memandu menuju ke rumah bekas isterinya bagi menyelamatkan keluarganya itu.

Pelbagai usaha dijalankan untuk membawa keluarganya ke tempat kapal itu dibina iaitu di Tibet China berbekalkan peta yang diberitahu oleh orang kurang siuman itu, walaupun diancam oleh bencana alam seperti gempa bumi yang sangat dahsyat dan percikan2 api kesan daripada ketidakstabilan dari dalam bumi. Namun mereka bernasib baik apabila akhirnya tiba di situ. Malangnya mereka kemudian dihalang daripada memasukinya kerana bukan terdiri daripada orang-orang yang terpilih itu.

Sementara ahli geologi itu terperanjat apabila mengetahui hanya orang-orang tertentu sahaja yang dibenarkan memasuki kapal itu. Atas prinsip kemanusiaan dia berani menyuarakan sikap tidak bertamadun apabila hanya melihat sahaja ramai lagi orang-orang yang berada di sekeliling kapal itu mati kerana tidak dibenarkan memasukinya. Mendapat sokongan daripada yang lain, pelepasan terpaksa ditangguhkan bagi membenarkan orang-orang yang dilarang tadi menaiki kapal itu. Tindakan yang terlewat itu menyebabkan kapal tenggelam oleh tsunami besar dan air panas. Namun akhirnya masalah itu dapat diatasi.

Selepas kejadian 'Hari Kiamat' itu, tarikh Masihi telah dikira semula. Dan selepas beberapa hidup dalam kapal itu akhirnya mereka yang terselamat itu dapat melihat muka bumi sama sekali berubah, dipenuhi laut dan wujud satu sahaja benua besar.

~Can't breathe without you...~


alhamdulillah....sgalanya dh slesai...
ak msih spt dl....
sgalanya msih mcm dl...
xde pape yg brubah...
bg mse..
jz take ur time dear...
wt la nk wt pape pn...
aslkn smuanya bjln lncar..
msih baik cm dl..

ak dh fhm pe khendak die..
sakit mmg sakit..
tp bia la...
aslkn xsshkn ak dh..

ckup la...
mmg derita..
tp ak pasti...
dsebalik derita...
mst tcipta kbhagiaan..
yg Tuhan dh ciptakn utk ak..

my only weakness is u...
only reason is u..
every minute with u i feel like i can do anything...

u changed my whole life...
dunno wat u're doing 2 me with ur luv...

ak bserah sgalanya..

ya Tuhanku hanya padaMu..tempat mengadu segala rindu..
limpahi ku rahmat kasihMu....


Amin...